1. naše výstava úspěšně za námi

13.09.2010 15:17

Dne 12.9.2010 se konala speciální výstava plemene Coton de Tuléar, které jsme se odvážili taktéž zúčastnit. Účastnili jsme se ve třídě dorostu. Bohužel nedostatek času na přípravu kvůli mému studiu na státnice, které jsem dělala dva dny před výstavou, se projevila v panem rozhodčím nazvaném temperamentním předvedení ;-) No Oli mi nechtěl chodit a hledal v hledišti neustále páníčka, za kterým by se nejraději ihned rozeběhl nebo alepoň by chytil pejska před námi a pěkně si pohrál... Ale rozhodně  ne ťapat dokolečka nebo sem a tam...Takže nakonec jsme získali ocenění Velmi nadějný 3. Zato mě potěšila paní rozhodčí, která bohužel ten den nehodnotila, když mi říkala, že jí se Oli líbil nejvíce a že by hodnotila jinak. Ale tak každý rozhodčí má jiný názor a každý upřednostňuje jiné kvality, to se holt nedá nic dělat.. Dopříště musíme napilovat předvedení a bude to snad lepčejší. Zato musíme pogratulovat sestřičce Olivii, která byla oceněna jako Velmi nadějná 1 a nakonec i jako Nejlepší dorost!!!! Už před výstavou jsem si takový výsledek tipovala, tak mi to udělalo velikou radost, že to tak nakonec dopadlo. Naše nevlastní sestřička Madame Avelaine Ráj Karpat byla oceněna ve třídě mladých známkou V3 a konečně naše maminka A Sweet Lady du Domaine de la Rouviere ve třídě vítězů V2 (Ex. 2), Res. CAC. Při zpáteční cestě jsme se jestě stavili na Buchlově a na zámku ve Slavkově, kde je nádherný rozlehlý park vhodný pro procházky. Fotečky z tohoto dne si můžete prohlédnout v sekci Fotogalerie.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode